تاریخچه و معرفی شرکت پارس فانال + محصولات و استانداردها

معرفی شرکت پارس فانال

معرفی شرکت پارس فانال

کمپانی سیستم های صنعتی فانال آلمان در دهه ۱۹۷۰ میلادی توسط کمپانی وستینگهاوس آمریکا در آلمان تاسیس و با این نام شروع به فعالیت و تولید کرد و با ارائه اجناس متفاوت و کیفیتی برتر در صنعت برق خود را به جهانیان معرفی نمود.

شرکت صنایع الکتریکی پارس حفاظ در سال ۱۳۶۳ بمنظور تولید انواع کنتاکتور و رله های حرارتی در شهر کرمانشاه تأسیس و سپس با عقد قرارداد با فانال آلمان از سال ۱۳۷۵ شروع به تولید این محصولات تحت لیسانس فانال نمود و تا سال ۱۳۸۱ به روال قبل به تولید خود ادامه داده و از سال ۱۳۸۱ به بعد شروع به توسعه و افزایش سبد محصولات نمود که در حال حاضر سبد محصولات شرکت به ۱۴ گروه محصول رسیده است. تولیدات شرکت اکثرأ در محل کارخانه واقع در کرمانشاه تولید و مونتاژ می گردند، اما به دلیل تنوع زیاد محصولات ناچارأ برخی از قطعات و لوازم به پیمانکاران داخلی و خارجی سفارش داده می شود که در انتخاب آنها نهایت دقت بعمل آمده و کلیه مراحل کنترل کیفی روی قطعات تولیدی آنها نیز در کارخانه با دستگاه های متعدد تست و کنترل انجام می پذیرد.

معرفی کلی محصولات پارس فانال

کلیه محصولات شرکت پارس حفاظ که با نام پارس فانال ارائه می شود دارای ۲ سال گارانتی و ۱۰ سال خدمات پس از فروش میباشد. شرکت از سال ۱۳۸۲ دارای گواهی سیستم مدیریت کیفیت از توف اتریش بوده و کلیه مراحل تولید و فروش براساس این سیستم انجام می گیرد و با توجه به آن مشتری مداری جزو اصول خط مشی شرکت می باشد.

 شرکت صنایع الکتریکی پارس حفاظ علاوه بر دارا بودن پروانه بهره برداری از سازمان صنایع و معادن استان کرمانشاه موفق به اخذ پروانه کاربرد علامت استاندارد اجباری از سازمان استاندارد و تحقیقات صنعتی ایران گردیده و لذا پس از آن محصولات خود را با نشان استاندارد به بازار عرضه داشته است. بدیهی است نشان مذکور گواه کیفیت مناسب و کنترل شده محصولات می باشد.

شرکت پارس فانال تولید کننده انواع محصولات در زمینه برق صنعتی می‌باشد. تنوع چشمگیر محصولات پارس فانل در تمام تولیدات خود این شرکت را در رده‌ ممتازی در میان رقبا قرار می‌دهد.

کلید اتوماتیک پارس فانال

از انواع گوناگون محصولاتی که پارس فانال تولید می‌نماید ابتدا می‌توان به کلید اتوماتیک پارس فانال اشاره نمود. این نوع کلید اتوماتیک پارس فانال که دارای تنوع فوق ‌العاده‌ای می‌باشد در واقع از جمله کلیدهای الکترومکانیکی با فشار ضعیف به‌ شمار می‌رود. باز و بسته شدن کلید اتوماتیک پارس فانال و یا همان قطع و وصل شدن جریان مدار این نوع کلیدها را در دسته کلیدهای محافظ جان دسته‌بندی می‌نماید. با این وصف می‌توان گفت که کلید اتوماتیک پارس فانال با ایجاد اتصال کوتاه به نوعی سبب حفاظت از تجهیزات برقی نیز می‌گردد.

محصول مهم دیگری که پارس فانال تولید و در بازار عرضه می‌ نماید و همان‌طور که گفته شد از تنوع بسیار چشمگیری نیز برخوردار است، کلید اتوماتیک الکترونیکی پارس فانال است. این نوع کلیدها در واقع یک سوویچ الکتریکی هستند و قابلیت نصب رله شنت و کنتاکت‌های کمکی را نیز بر روی خود دارند. در هنگام لزوم کلید اتوماتیک الکترونیکی پارس فانال عملکردی خودکار دارد و با ایجاد اتصال کوتاه جریان مدار را قطع می‌نماید و پس از رفع مشکل نیز مجددا به شکل خودکار جریان مدار را وصل می‌نماید. این نوع کلیدهای محافظ جان پارس فانال در انواع دیگری مانند کلید اتوماتیک هوایی پارس فانال نیز تولید و در بازار عرضه می‌گردند.

کنتاکتور پارس فانال

محصول دیگری که شرکت پارس فانال در انواع گوناگون تولید می‌نماید کنتاکتور پارس فانال است که در دو دسته کلی مینی کنتاکتور پارس فانال و کنتاکتور پارس فانال ارائه می‌گردد. این کنتاکتورها در واقع یک نوع کلید کنترل شونده الکترومعناطیسی هستند که در مواردی برای کنترل مدار در مقابل جریان بیش از حد مورد استفاده قرار می‌گیرند و کارکرد آن‌ها شباهت زیادی دارد به رله‌ها. ویژگی اساسی کنتاکتور پارس فانال در سرعت قطع و وصل بالای آن می‌باشد.

تایمر پارس فانال

تایمر تابلویی ذخیره دار پارس فانال نیز از دیگر محصولات این شرکت است که در انواع گوناگونی تولید و عرضه می‌گردد. برای نمونه تایمر تابلویی ذخیره دار ۱۵ دقیقه‌ای پارس فانال از جمله تجهیزات مهم در صنعت مدارهای الکتریکی محسوب می‌گردد. تایمر تابلویی ذخیره دار پارس فانال در واقع وسیله‌ای است که با دریافت سیگنال از ورودی در مدت زمان تعیین شده سیگنال خروجی را ارسال می‌نماید. این نوع تایمر پارس فانال در مدل‌های متنوعی ارائه می‌گردد که هر یک دارای زمان‌بندی‌های مختلفی هستند. در میان محصولات شرکت پارس فانال محصولات دیگری نیز همچون تایمر راه‌ پله پارس فانال، شاسی استوپ پارس فانال، تایمر ذخیره دار دیجیتالی پارس فانال، کنترل فاز با سوکت پارس فانال و انواع کلید فیوز پارس فانال به چشم می‌خورد.

مزیت تولیدات شرکت پارس حفاظ نسبت به تولیدات مشابه چیست؟

تولیدات شرکت با برند پارس فانال با داشتن گواهی نامه های شرکت توانیر و ایزو 9001 CE،ISO10004، استاندارد اجباری کلید مینیاتوری، استاندارد تشویقی برای سه محصول کنتاکتور، کلید اتوماتیک و محافظ جان، تست ریپورت های پژوهشگاه نیرو و تائیدیه های کیفی از مشتریان، در بازار عرضه می شود و در حال حاضر از برترین تولیدات ساخت داخل می باشد، به گونه ای که در همه عرصه های مصرف، از جمله شرکت های توزیع نیروی برق، شرکت نفت و شرکت های اقماری مربوطه، پتروشیمی و گاز و غیره در لیست وندور قرارگرفته است.

خوشبختانه با توجه به حساسیت مدیران و مهندسین و کارگران شرکت به کیفیت محصولات، تمامی محصولات شرکت درحال حاضر با کیفیتی مشابه کیفیت کارخانجات معتبر اروپایی عرضه می شود واین شرکت خوشبختانه یکی از بزرگ ترین کارخانجات تولید این محصولات در سطح کشور را دارا می باشد. با توجه به کیفیت تولیدات، طی سالیان اخیر محصولات این شرکت جایگزین مشابه خارجی شده و علاوه بر رضایتمندی مشتریان، باعث جلوگیری از خروج ارز برای ورود کالای ساخته شده خارجی شده است. همچنین تامین قطعات یدکی محصولات، این فرصت را برای مصرف کننده ایجاد نموده که با هزینه کمتر بتواند نسبت به تعمیر محصول اقدام نماید.

استانداردهای شرکت پارس فانال

شرکت صنایع الکتریکی پارس حفاظ (پارس فانال) تولید کننده انواع کلیدهای اتوماتیک،کنتاکتور،کلیدهای مینیاتوری محافظ جان و دیگر قطعات مخصوص تابلوهای برق فشار ضعیف می باشد. محصولات این شرکت بر اساس آخرین استانداردهای IEC و VDE تولید می گردد. شرکت پارس حفاظ مـــوفق به اخـــذ گـــــواهـــی مـدیریت کـیفیت ایـزو 9001-2015 از شرکت توف اتریش گردیده و نمونه های محصولات در آزمایشگاه های وزارت نیرو و وزارت نفت مورد بررسی و تست قرار گرفته و به تائید مسئولین و مراجع ذیربط رسیده است.

با توجه به کیفیت بالای محصولات، این شرکت موفق شده است تا کنون بیش از ۹۰۰۰ عدد از انواع محصولات خود را به کشورهای آلمان، قطر، دبی، شارجه، سنگاپور و مالزی صادر نماید.

مسعود حاجی حسن خوانساری پس از ۲۵ سال سابقه مدیریت در شرکت های تابعه سازمان صنایع ملی ایران، در سال ۱۳۸۰ به سمت مدیرعامل شرکت صنایع الکتریکی پارس حفاظ منصوب شده است.

گارانتی پارس فانال

پارس فانال به عنوان یکی از برترین و باکیفیت ترین برندهای ایرانی تولیدکننده تجهیزات برق صنعتی، شرایط بسیار مطلوبی را برای مشتریان خود فراهم نموده است. استفاده از محصولات پارس فانال در انواع پروژه‌های برق صنعتی، آرامش و اطمینان را برای شما به همراه خواهد داشت. بواسطه کیفیت بسیار بالا هم در متریال استفاده شده و هم در مهندسی قطعات پارس فانال، خدمات پس از فروش بمدت 2 سال ارایه می‌گردد. برخی از مهمترین مزایای استفاده از محصولات پارس فانال عبارتند از:

  • طراحی و مهندسی در سطح استانداردهای جهانی
  • استفاده از متریال بسیار پایدار و مرغوب
  • ضمانت تعمیر رایگان کلیه قطعات تا ۲ سال
  • تعویض کاملا رایگان هر قطعه‌ای که امکان تعمیر نداشته باشد
تصویر محصول شرکت پارس فانال
یکی از بهترین مدل های پارس فانال

در ولت استار انواع محصولات شرکت پارس فانال با بهترین قیمت و بهترین کیفیت موجود می باشد و می توانید با اطمینان خاطر از محصولات اصلی شرکت پارس فانال در ولت استار دیدن کنید و خرید خوبی داشته باشید.

shop_manager
ارسال دیدگاه